Monday, March 8, 2021

Sudio Nio Earphone Peneman Di Setiap Waktu

Hi Korang,

Earphone memang penting dalam hidup kak lily.

Lately ni bila meeting sendiri, memang kena ada earphone ni. Headphone tuh ada tapi leceh nak bawak sebab besar sampai tak muat beg laptop ni hah. So the best solution, earphone lah tapi yang wireless tidak lagi yang wayar berselirat tuh.

Dah lama jugak kak lily usha-usha Sudio Nio ni dari rekaan yang terdahulu sehingga yang terkini, bukan apa sebab harga je pun maklumlah masa tuh tak de diskaun lagi kan hehee

Kalau korang nak tau yang Sudio Nio merupakan wireless earphones dari Sudio jenama gaya hidup yang cukup popular dari Sweden. Hadir dalam saiznya yang begitu kecil bersama teknologi yang hebat dan awesome

Untuk siri terbaru Sudio Nio menawarkan 4 warna menarik iaitu hijau, putih, hitam dan sand.


Kak lily saja pilih hijau sebab warnanya lain machiam sket ek, klasik tapi energetic.

Di antara beberapa faktor yang kak lily beria-ria mengusha Sudio Nio nieh adalah :

Tahan sehingga 20 jam lamanya

Seriously ni faktor ni memang sangat penting bagi kak lily. Setiap hari kak lily guna earphone untuk bekerja dan bersantai sekurang-kurangnya dalam 8-9 jam penggunaan earphone kak lily dalam sehari. Dengan keadaan bateri Sudio Nio ini bertahan sehingga 20 jam lamanya makan tak perlulah sentiasa mengecas setelah menggunakannya.

Kualiti bateri wireless earphones ini adalah 35mAh, manakala bateri bersama tempat simpanan adalah 400mAh. Kalau dicaj bersama bekas ianya mengambil masa sehingga 90 minit untuk pengecasan penuh.


Pelindungan IPX4 (Water & Sweat resistant)

Tiada masalah jika sedang kita gunakan terkena air hujan dan sebagainya. Ini kerana Sudio Nio mempunyai ciri daya tahan terhadap percikan air dari arah mana pun. Jadi tidak ada masalah jika menggunakan waktu bersenam dan berpeluh-peluh. Maklumlah lately ni rajin berzumba balik katanya

Teknologi dual microphone

Teknologi adaptive dual-microphone ini dapat menyaring kebisingan suara latar belakang yang tidak diperlukan terutama semasa membuat panggilan. Jadi panggilan lebih smooth dan kita boleh dengar lebih jelas tanpa sebarang kebisingan. Mod pembatalan hinggar dia memang power, bayangkan jika orang bersebelahan kita bercakap pun kita tidak akan dengar.

Mempunyai panel sentuh (touch panel) dan automatic pairing

Amat mudah di gunakan. Hanya guna earphones Sudio Nio dan ianya secara automatik 'on' dan kita akan dapat menerikasi notifikasi berjaya berfungsi. Boleh guna touch panel di earphones Sudio Nio, caranya seperti berikut:-

Single press – play/pause

Double press – previous track (left earbud) / next track (right earbud)
Triple press – reduce volume (left earbud) / increase volume (right earbud)
1-sec press – Answer calls
2-sec press – Decline calls
3-sec press – Hang up call

Senang nak meeting hah, tak de wayar berselirat bagai

Oh ya, untuk Sudio Nio ini didatangkan bersama 4 saiz Wingtip yang memang memberi sokongan penuh bagi mereka yang melakukan aktiviti yang agak lasak seperti bersenam dan beriadah. Saiz 3 cukup selesa bagi kak lily. Saiz 4 agak besar tetapi jika penggunaan muzik yang kuat digalakkan menggunakan saiz yang ini.

Percuma Care Kit dari Sudio Untuk Pembelian Waktu Terhad

Untuk korang peminat di luar sana.


Ada berita baik untuk semua, bagi pembelian bermula dari 15 Febuari sehingga 21 Mac 2021, korang berpeluang mendapat 1 Sudio Earbuds Care Kit secara PERCUMA.

Dan masukkan PROMO KOD : CIK LILY bagi mendapatkan lagi diskaun sebanyak 15%. Jadi harga untuk satu Sudio NIO hanyalah MYR306 sahaja. Murah dan berbaloi!

Boleh dapatkan di sini https://www.sudio.com/my/

Penghantaran adalah PERCUMA (worldwide) dengan Sudio Sphere waranti selama 3 tahun.

Banyak tuh 15% diskaun.


Untuk maklumat lanjut atau belian online boleh terus ke :-

Website :

Instagram :

Facebook :


Apalagi jom kita membeli belah di Sudio!!


#sudioNIO #sudio
#SudioMalaysia #ShapingSound
#sudiomoments #WirelessEarphones

No comments :