Tuesday, September 9, 2014

WATSONS Mencari Duta Remaja Bagi FACE OF YOUTH (FOY) 2014

Hi Korang,

Kita sambung balik aktiviti aku berevent kan. 

Rasa cam lama betul tak pi event, yang ni last week before aku pi travel hari tuh


Watsons Malaysia sekali lagi memulakan perjalanan untuk mengubah belia bagi kempen Face Of Youth 2014 . Ini merupakan tahun ke-8 kempen ini di adakan bagi mendekati golongan muda Malaysia, melawat kampus di seluruh negara dan menemui Duta muda Jenama belia untuk menyerlahkan pemimpin di kalangan golongan muda. 


Kempen ini ditetapkan untuk menarik lebih daripada 3,000 belia muda Malaysia di antara umur 18 - 25 untuk menyediakan platform untuk membentuk penampilan dan kesihatan mereka. Face Of Youth 2014 disasarkan untuk menjadi salah satu platform yang terbesar dengan pengambilan yang merangkumi 30 universiti, digital dan platform social media. Siri acara akan bermula pada bulan September dengan uji bakat di universiti-universiti utama, di mana pada akhirnya hanya 20 peserta akhir akan dipilih untuk berada dalam berjalan untuk menjadi Face Of Youth 2014. 

Selain itu, tahun ini adalah yang pertama yang kita menambah reality show untuk Face Of Youth 2014 terdiri daripada ENAM (6) episod yang akan dihasilkan oleh Homegrown Productions dan disiarkan lebih EC Inspirasi (bahasa berbilang saluran belia di 111) di Hypp TV yang dilihat oleh lebih 3.2millions penonton. 


"Ini siri aktiviti adalah sebahagian daripada Watsons senaman penglibatan yang berterusan dengan Belia Malaysia. Pada Watsons, kami mahu Belia Malaysia tahu bahawa mereka memang mampu memberi kuasa kepada masyarakat. Mungkin semua ia memerlukan seseorang untuk membimbing dan membantu mereka dan menunjukkan kepada mereka bagaimana untuk membawa keluar yang terbaik dalam diri mereka setiap hari ", yang disebut Danny Hoh, Pengawai Pemasaran Watsons Malaysia semasa pelancaran tersebut. 

para penaja bagi kempen Face Of Youth 2014

20 peserta akhir akan menghadapi sejumlah empat (4) cabaran yang lengkap dan di seluruh cabaran-cabaran ini, peserta akan dapat membangunkan dan meningkatkan kemahiran kepimpinan mereka, pengurusan masa, kerja berpasukan, memudahkan mesyuarat dan menghasilkan persembahan yang berkesan yang akan menyediakan mereka untuk masa hadapan. Semua cabaran-cabaran ini akan dipamerkan di Papar Realiti untuk penonton. 


Pemenang Face Of Youth 2014 (Lelaki & Perempuan) akan diumumkan dalam acara Finale yang bakal berlangsung pada bulan November di Sunway Pyramid. Pemenang bukan sahaja akan berjalan rumah dengan pengalaman luas dan pengetahuan tetapi hadiah sehingga RM30,000. 


Semasa pelancaran itu, hadirin juga telah dirawat dengan penampilan tetamu dan perkongsian oleh Melissa Ong, ketara NTV7 Wartawan Penyiaran & Michael Christian Simon, Ketua Pegawai Eksekutif EC Inspirasi Channel, diikuti dengan persembahan khas oleh Warner Music popular artis.



Awi Rafeal pun sempat jugak perform 1 lagu yang tengah hot ni kat drama Kusinero Cinta tuh, memang suara dia sedaplah.. arrrr suker dia..

So adik-adik yang berminat nak sertai Watsons Face Of Youth 2014 tu boleh layari ke www.watsons.com.my untuk details selanjutnya ye..





4 comments :

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

adik2 boleh joint.. mak2 dok tepi hihi

lieyalatif said...

best betul cik lily selalu cover event...yg pasti dpt goodies bag mesti meriah kan...

Kekzamanis said...

Iols youth gak.. Tp dah senja.. Agak2 boleh join tak? Hikhik!^_^
Rosmiza Ali Official Blog™

maszull said...

assalamualaikum CLP...bestnya..:)