Tuesday, September 23, 2014

Miss XES Elegant 2014/2015 – MICO PUN CHIEW YOEK Duta Terbaru XES Shoes

Hi Korang,



Last week dalam kelam kabut sibuk bekerja sempat jugak aku ke majlis menandatangani untuk Miss XES Elegant 2014/2015 di Glenmarie Shah Alam.

Ramai jugak para blogger yang hadir, biasa masa-masa cam ni jelah baru ktorang dapat berjumpa selain bertemu di alam maya je kan.


Dengan kerjasama daripada XES Shoes sebagai penaja kasut rasmi bagi Miss Global Antarabangsa Malaysia 2014, salah satu dari finalis pertandingan ratu cantik yang telah dipilih untuk dimahkotakan sebagai Miss XES Elegant di malam grand finale tersebut iaitu Ms Mico Pun Chiew Yoek. 


Encik Simpson Wong, pengarah urusan Shellys Marketing berasa teruja untuk membawa Mico dan mengharapkan kerjasama yang sempurna seperti yang dirancang untuk mencapai kejayaan yang lebih besar pada masa akan datang.


Sebagai duta XES Shoes dari tempoh 1 Oktober 2014 -30th September 2015, beliau akan mendapat kontrak bernilai RM16,000.00 yang termasuk RM1, 000.00 hadiah wang tunai apabila menerima gelaran Miss XES Elegant 2014/2015 dan mendapatkan bekalan bulanan kasut dan beg bernilai RM3, 600.00 nilai produk dari XES dalam tempoh setahun. Beliau juga akan mendapat bayaran dengan RM3, 900.00 untuk kempen pelbagai iklan cetak dan RM1, 000.00 bagi setiap kempen iklan TV dan penampilannya sebagai duta XES. Untuk klip video, Mico akan menerima RM1, 500.00 sepanjang tempoh kontrak. Setiap penampilan dan fesyen khas persembahan yang dibuat oleh Miss XES Elegant dalam apa-apa peristiwa masa hadapan hendaklah dihadiri oleh beliau bagi setiap acara. 

Pihak XES amat gembira untuk bekerja pada projek-projek yang lebih menarik dengan Miss XES Elegant yang baru dinobatkan, Mico Pun Chiew Yoek. Semoga kontrak ini membawa banyak peluang dan pengembangan untuk perniagaan yang semakin meluas dan meletakkan jenama kasut XES di atas selaras dengan visi dan misinya. 


Sedikit info dan biodata Duta XES Shoes 2014-2015 ini

· Stage Name: Mico Pun
· Age: 22 years old
· Date of Birth: 1st March 1992
· Place of Birth: Johor Bahru
· Ethnicity: Chinese
· Citizenship: Malaysian
· Instagram: Xiaomi_mimi
· Height: 169cm
· Vital Stats: 33D-25-36
· Weight: 52kg
· Language: Chinese, English
· Special Talent: Belly Dance


Ms Mico Pun ni memang cantik orangnya, muda lagi plak tuh. Senantiasa senyum je aku tengok hari tuh

Semoga beliau sukses di dalam kariernya dan juga sebagai duta XES Shoes.

cilok kat www.shakkido.com, ktorang yang teruja sekali dapat kasut atau beg kan

credit pada blogger http://www.mawardiyunus.com/

Kitaorang bloggers ni memang suka sangat di jemput ke event XES Shoes ni sebab eventnya sangat santai dan chillax-chillax je,barulah syiok kan. Yang penting memasing suka dapat hadiah kasut dan beg yang cantik-cantik kan..




3 comments :

Sherry said...

XES suka sgt byk choice for ibu to choose for kids, hubby.. and self bags too :D hehe..

hazman fadzil said...

whoaaa... puas hati la korang yea dapat free gift yang boleh guna time raya haji nanti.... rezeki...rezeki...

luthfi said...

Cantiknya, seksi pula.