Monday, February 28, 2011

Sepanjang February 2011

Hi Korang,

Ermm hari ni nothing much to write. Bukan sebab apa-apa pun. Tup2 hari ni aku naik pangkat jadi IT Support plak. Rupanya dari weekend lagi server opis ni dah down so hari ni aku baru tau. Itu yang letih tu, nak kena cari port2 yang yang kosong untuk dipindahkan ke switch yang lain. Ala kalau aku cerita details pun korang mesti tak paham kan. So tak yah citer lah.


Bulan ni, tak banyak aktiviti lah eventho banyak cuti public holiday kan but keje2 berblogging masih diteruskan jugak. So far ada a few activities yang dapat aku join.

Event

Aku dapat invitation for Hi-Tea with PM kat Putrajaya. Aku dapat juga tengok teater di Actor Studio Lot 10. Dapat jugak pegi Money Workshop.

Premiere Screening

Aku dapat jemputan dari Cik Hel untuk filem Ratu The Movie. Citer2 omputih aku tak dapat pun huhuhu

Outing

Tak kemana pun, cuma balik kampung tolong mak aku bersihkan umah masa time banjir hari tuh dan lepak dengan familly mrBig kat Pavillion je.

Skills

Ini lagi teruk, bulan ni jarang masak coz asyik balik lambat je. So aku mengasah skill mengorder kat kedai mamak bawah umah aku ni je.
 
 
Kebanyakan event or activities yang aku pegi nie adalah from Nuffnang. So thank you nuffnang. Walaupun aku bukan blogger famous/glamer yang jarang dapat B.E apatah lagi advertorial post tapi dapat pi event2 nie pun dah cukup bernasib baik rasanya.

 
Ini adalah hasil usaha aku berblogging. Aku bukan mementingkan duit atau traffic tapi pengalaman tu aku rasa lagi bermakna dari segalanya. Apa-apa aku bangga dan bersyukur dengan apa yang aku lalui dalam bulan Februari ni.

3 comments :

Unknown said...

akupun picisan...

Geng Borak said...

tolong reset port kabinet leh tak? hehehe
Bengang dengan Saman PDRM!!

Lady of Leisure said...

agree, sambil2 tu boleh jumpa n kenal kawan baru yg sama2 berblog kan.. :)